Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2022 12:10 - Хотят ли русские войный ?
Автор: get Категория: История   
Прочетен: 2864 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 07.03.2022 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
„Руснакът иска ли война?”

Руснакът иска ли война?
не питай тази тишина,
в която братските могили
войниците са приютили.

 

Ти за това попитай тези,
които в цинкови ковчези
тук от земи съседски влачат
стариците да ги оплачат.

 

Попитай храбрите момчета,
които днес из Кремъл шетат,
с пагона си го украсяват
и сопа „мирна” там развяват.

 

Литовец питай и поляк –
за тях кошмарът е руснак,
попитай пролетта във Прага
как мир със сила се налага.

 

Унгарците попитай как
войникът руски в руски танк
из Будапеща мирно гази
от тях мира за да опази.

 

Ще ти отвърне побелял
финландец доста остарял
как „мирно” руската войска
там зиме драпа през снега.

 

И братът белорусин даже
намерил би какво да каже,
че на изгаряща цена
дари им братството Москва

когато с ордата си зла
Суворов палеше села.

Попитай техните поля –
кръв непокорна ги поля.

 

Миролюбивият Иван
обстрелваше Афганистан
и в градове, и във села
не мир донесе, а беда.

 

Деца, вдовици във Чечня
руснакът иска ли война
попитай и ще чуеш сам
руснак как „миротворства” там.

 

Грузинец винаги щастлив
през сълзи днес ще премълчи,
че тоз съсед „миролюбив”
как земята му изпепели
.

 

Попитай ти Украйна братска
защо от любовта славянска
и от прегръдката на брата
защита търси днес при НАТО.

 

ВЪПРОС:

 

 „Руснакът иска ли война?” –
от Литва питай до Китай,
дали съсед, един поне,
ще отговори с твърдо: „Не!

Най-голямата грешка е тази да пренебрегнеш украинеца!
Да приемеш, че е слаб








Гласувай:
11



1. petgrig - Не бе
07.03.2022 12:26
хич не искат русские войны! Само дето никога не са ги спирали:)
цитирай
2. getmans1 - Цитирам: "Русия е готова ...
07.03.2022 17:29
Цитирам:

"Русия е готова да прекрати военните действия във всеки момент, ако Украйна изпълни нейните искания, заяви в интервю за Ройтерс говорителят на Кремъл Дмитрий Песков, предаде БНР.

Изброените от Песков искания на Русия са: в украинската конституция да бъде записан неутралният статут на страната, Киев да признае руският суверенитет над анексирания полуостров Крим, както и независимостта на сепаратистките Донецка и Луганска народна република."
цитирай
3. petgrig - Цитирам:"Русия е готова ...
07.03.2022 18:25
getmans1 написа:
Цитирам:

"Русия е готова да прекрати военните действия във всеки момент, ако Украйна изпълни нейните искания, заяви в интервю за Ройтерс говорителят на Кремъл Дмитрий Песков, предаде БНР.
Изброените от Песков искания на Русия са: в украинската конституция да бъде записан неутралният статут на страната, Киев да признае руският суверенитет над анексирания полуостров Крим, както и независимостта на сепаратистките Донецка и Луганска народна република."


Демек всичко дето почти цял свят не го признава:)
цитирай
4. bojil - Супер е приятелю- страхотно!!!
07.03.2022 18:40
Супер е приятелю- страхотно!!!
цитирай
5. get - До уважилите ме, getmans1, petgrig, bojil .... а също и останалите ВСЕ ОЩЕ НЕГОТОВИ ДА ОСМИСЛЯТ ИСТИНАТА - ЗА ВОДЕНАТА от Русия АГРЕСИВНА ВОЙНА в Украйна ?
08.03.2022 10:46
При този "народ" самоназвал се ВЕЛИКО-РУС исторически му е имплантирано в подсъзнанието ИМПЕРСКО-ШОВИНИСТИЧНАТА МАНИЯ за някаква БОГОИЗБРАНОСТ а от там национална ИЗКЛЮЧИТЕЛНОСТ!?

За тази налагана още от време на църковния разкол в Русия - чисто ТАЛМУДИЧЕСКА религиозно-философска концепция много е писано?

Направеният опит, след като болшевиките силово яхнаха властта в 17-та година, остана ПОЖЕЛАНИЕ НА ДУМИ, тоест ВЕЛИКОРУСКИЯ ШОВИНИЗЪМ остана здраво набит в подсъзнанието на руския народ-шовинист.

А че това е проблем ... и това съществен, можем направи извода, че дори и "великият московски княз", подполковника от КГБ, Влидимир Путин, принуден от обстоятелствата.
Докато се изживяваше в нещо за което няма качества - ДЕМОКРАТ? Изкоментира през 2004г. проблема по следния начин:
«Ако ми бъде позволено да взема отношение по разглеждания проблем(шовинизма и национализма - п.м.) ... бих казал, че той е прост за формулиране:
Това е (проблема с - д.м.) ВЕЛИКОДЪРЖАВНИЯ ШОВИНИЗЪМ или това е национализма в личните амбиции на тези, от които зависят политическите решения или в края на краищата - това е една ГЛУПОСТ - най-обикновенна ПЕЩЕРНА ГЛУПОСТ."

Спирайки се тук - отбелязвам!
Политическото и държавно ръководство НА ПОПАДНАЛАТА ПОД УДАРА НА РУСКАТА ВОЕННА АГРЕСИЯ Украйна - СПЕЧЕЛИ ПЪРВАТА СИ И ТО НАЙ-ВАЖНА ПОБЕДА ... ПОЛИТИЧЕСКАТА!
С това и последващата, МОРАЛНАТА! Която задължително ще доведе до следващата ... ?
Защото чрез войната, СЕ ДОКАЗА - ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ПО БЕЗАПЕЛАЦИОНЕН НАЧИН - необосноваността в про-путинските ПРОПАГАНДНИ ЛЪЖИ, за това че ... ?
На територията на УКРАИНСКАТА ДЪРЖАВА ... поради езиковите различия, нямало украински народ ... а пъшкащ под фашистко-украинско иго руско малцинство!
Но на практика - Чрез ВОДЕНАТА ОТ РУСИЯ ВОЙНА, само-опровергавайки се безапелационно ДОКАЗА?
В държавата Украйна - ИМА ЕДИН НАРОД - УКРАИНСКИЯ !
цитирай
6. nkf - Разбира се, че искат, при това же...
11.03.2022 13:55
Разбира се, че искат, при това желанието за война не е стремеж само на кремълските бандити, а е масово психосъстояние. Друг е въпросът, че, както за всичко останало, руснаците са неспособни и на война. Некадърници! Само разпад на русия и неимоверно страдание на русийските скотове, ще може да очисти земята от отровната им империалистическа психика.
цитирай
7. get - До 6. nkf - Уважаеми Мартине, още през 2019 г. си дадох труда да преведа свещеник Кротов - Който ... ?
12.03.2022 10:38
nkf написа:
Разбира се, че искат, при това желанието за война не е стремеж само на кремълските бандити, а е масово психосъстояние. Друг е въпросът, че, както за всичко останало, руснаците са неспособни и на война. Некадърници! Само разпад на русия и неимоверно страдание на русийските скотове, ще може да очисти земята от отровната им империалистическа психика.


- Който още тогава(всъщност през 2009 г.) предричаше казвайки?

"За Русия, след 1917-та, е напълно приложима следващата характеристика:

„За своите собствени постъпки социопатите никога не съжаляват и не са склонни да извличат от тях поуки… Силно изразена склонност да обвиняват околните или да изтъкват благовидни причини за поведението си, водещо до конфликт с обществото”.

Както е в случая, със СОЦИОПАТИЯ В МАЩАБ НА СТРАНА – обвиняват окръжаващите страни, конфронтират се с международната общност. От вида на:
"Цялата рота марширува не в крак - а единствено Путин и Лукашенко маршируват правилно!"

Но има и още:

„Обикновено те (социопатите) действат импулсивно и не са склонни към планиране. Те не се плашат от заплахите и опасностите; собствената и чуждата безопасност не ги вълнува”.

Дали това се съгласува с хипертрофираното държавно планиране и с фиксацията върху сигурността – от религиозната и продоволствената до държавната?

Там е работата, че нормалният човек успява навреме да се спре, а болният се „изпуска”.

Глухите говорят твърде силно. Социопатът не разбира какво е обществена безопасност, защото не разбира що е то общество. В резултат неговите органи за сигурност са хипертрофирани и патологични. Колкото Лубянка има отношение към обществената и държавна сигурност, толкова и вибраторът към „плодете се и се множете”.

Социопатията е победа над социума!

Това, че не само държавното ръководство а цяла една Русия е изпаднала в интелектуално-социопатичен ступор - ГОВОРЯТ ДАННИТЕ ОТ СОЦИОЛОГИЧЕСКИТЕ ПРОУЧВАНИЯ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ?
- Които показват, че в момента 70% от руския народ няма способността да мисли!?
цитирай
8. nkf - Да, може би иде реч и за социопати и ...
14.03.2022 14:08
Да, може би иде реч и за социопати и Кротов е прав, въпреки че русия нападна Грузия през 2008 г., тоест година преди становището на Кротов. Обаче! С какво днешна русия е по-различна от ссср или царска русия? Едва ли нещата опират до социопатия само. Единственият начин да се реши руският проблем, е разпада на русия. Това е! Няма значение кой ще я управлява, ако се запази, това, което става сега, и е ставало в миналото, ще се повтори в бъдещето.
цитирай
9. get - До 8. nkf - Не, по-скоро се касае за нещо банално и до болка познато?
15.03.2022 16:52
nkf написа:
Да, може би иде реч и за социопати и Кротов е прав, въпреки че русия нападна Грузия през 2008 г., тоест година преди становището на Кротов. Обаче! С какво днешна русия е по-различна от ссср или царска русия? Едва ли нещата опират до социопатия само. Единственият начин да се реши руският проблем, е разпада на русия. Това е! Няма значение кой ще я управлява, ако се запази, това, което става сега, и е ставало в миналото, ще се повтори в бъдещето.


- Но за което Руснака - мисли, че е имунизиран по презумпция/рождение - но не би? Защото той, СЪВЕТСКИЯ-ЧЕЛОВЕК(и настоящите му потомци) е заченат и отгледан в културна и идеологически среда, слабо различаваща се от това известно ни, И КРИЕЩО СЕ ЗАД понятието ФАШИЗЪМ!

- Повече по въпроса ... предлагам да прочетеш, в преди малко написанията ми пост по писателя Б. Стругацки: " ФАШИЗЪМ? – ТОВА Е ЕЛЕМЕНТАРНО ПРОСТО!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: get
Категория: История
Прочетен: 575940
Постинги: 25
Коментари: 862
Гласове: 18552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930