Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06 00:31 - Красимирчо - като си толкова ербап В ПРАВОТАТА СИ - МАХНИ МОДЕРАЦИЯТА!
Автор: get Категория: История   
Прочетен: 800 Коментари: 43 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Get написа:

Красимирчо, като си толкова ербап - МАХНИ МОДЕРАЦИЯТА!
За да ти докажа за N-ти път, правотата в питането ми констатация:
Мерлинчо - ти прост ли си, или да?

- Ако не я махнеш, само ще потвърдиш казаното ... освен, че си МОРАЛЕН МЪРЛЬО но си и СТРАХЛИВЕЦ!


Merlin отговори:
Гете на теб нищо не може да ти помогне, най-малкото пък махането на модерацията ми. На мен ти няма какво да ми доказваш, но мога да ти дам идея - вместо да обикаляш по хорските блогове и да хвърляш слюнки, напиши нещо свое, докажи си каквото щеш там.


Get написа:
Да не се осереш сега ПЪЗЛЬО?
Само ще коментирам! Както ти ме коментираш - НЯМА ТЕ БИЯ - дай ми право на отговор :))) !

В заключение!



Защо бе написан - този на пръв поглед глуповат пост от мен ли?
- Защото "моралиста" Merlin - си позволява ДА КОМЕНТИРА В БЛОГА СИ личността на другите - НО НЕ ИМ ДАВА ПРАВО НА ЗАЩИТА!
- Защо не им дава право да се защитят ? Вероятно по причина че ... позволете ми във вид на ЛЮБИМИТЕ ЗА МЕРЛИН частушки, да го изрека:)))

- Че Мерлин е глуповат - Путин не е виноват :))) !

 



Гласувай:
15
0



1. get - - Искам да направя ОТПРАВКА-ЦИТАТ, ...
04.06 00:58
- Искам да направя ОТПРАВКА-ЦИТАТ, към това КОЕТО ПРОВОКИРА В МЕН ОТГОВОРА КЪМ МЕРЛИН - четете:

"Впрочем Гет, като бивш полковник от милицията и комунист, отрекъл се от партията, от СССР и от Народна Рупублика България, има пълното право да дава оценки, кой е безродник, и кой - патриот."

- Впрочем ВЪПРОСНИЯТ пишещ настоящото за мен ИЗОБЩО НЕ МЕ ПОЗНАВА - но СЪДИ :)))!

ВТОРО
Прави ли(ви) някакво ВПЕЧАТЛЕНИЕ, в ИЗКАЗА И ГРАДАЦИЯТА ... при МЕРЛИН-овото изказване?
цитирай
2. merlin68 - Гледам, постинг на пръв поглед - ...
04.06 08:49
Гледам, постинг на пръв поглед - глуповат.
Поглед втори хвърлям и разбирам вече -
дело е той на просто човече...
цитирай
3. get - - Когато се опитваме да покажем на глупеца слънцето - той винаги ще вижда ... ?
04.06 09:53
merlin68 написа:
Гледам, постинг на пръв поглед - глуповат.
Поглед втори хвърлям и разбирам вече -
дело е той на просто човече...


... показалеца ни и никога указвания обект?

- Преди да започна коментарите СИ ПО СЪЩЕСТВО … ще вметна: Знам какво ме очаква при решаването на тази задача – на глупостта разумно и с доказателства да отговаряш – или както го е казал ПОЕТА:))))!

- Да разобличим лъжец, осмеем глупостта и спорим с жена - досущ, едно е – с решето да изчерпим ний водите морски!
- От тези три неща избави ни Боже!

П.П.
- Пък ти - НЕ СЕ РАЗСЕЙВАЙ В ОБЛАСТИ където определено – не ти е силата! Карай по същество – В КАКВО ВИДЯ ВИНАТА НА ПОЛКОВНИКА ?

- Е, на хаирлия да е - Поехали :))) !
цитирай
4. angpiskova - Мерилин
04.06 10:22
е обикновен подлец. Първо, е анонимен, тоест крие се. За да покажеш лицето си, трябва все пак някакво достойнство. Второ, той не води спор, а ръси обиди срещу тези, чиято позиция не приема. А това е безсилие. Трето - извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?
цитирай
5. starforlife - ~ 4. angpiskova
04.06 10:40
Може би бях първият снощи, който мернах и диагонализирах постинга на Гет, но не взех отношение...
По-късно, когато приключвах вече работата си, го прочетох, но пак не взех отношение...
Сега съжалявам за едно: Че не дойдох 15 мин. по-рано, че коментарите ни, Анджи, да са с минута-две разлика, за да се смея как за великите профайлъри тук това е доказателство, че явно имам вече и твоята парола и пиша и от твоя профил.
А по това:
angpiskova написа:
извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?
мога да ти кажа, че "грешиш".
Силен е, Мърл, силен е!
В компютърната материя е силен.
Нищо, че пише почти пълни групости за биткойна, а когато нещо там се обиди на мен, който грам не разбирам от компютри и въобще информационни технологии - прави постинг, на който да се смееш как самият той си го вкарва, че цитирани от него рашки спецове при върховия компютънг, са емигрирали с целите си семейства и работят в САЩ.
В американски компании, по американски проекти, с американско финансиране и най-вече - под ръководството на американски си колеги, които са по-напред в хранителната верига като Интелект от тях.
За Мълрльо обаче важи точно приказката на Гет за палеца и слънцето: (и в този случай) той не вижда по-далеч от носа си и вижда палеца, който стои някъде все пак по-близо до неговата невзрачна същност (в коментирания от мен случай - като близка му душевност, радствена принадлежност), а не слънцето.
А за анонимността...
Ами пак е валидна приказката за палеца:
Някои са Палечко(вци) и един палец им е достатъчен да ги държи на сянка и когато някой със светещ връх на среден пръст ги посочи отвисоко - настават душевни терзания в дребнавите душици на Палечко(вците).
цитирай
6. angpiskova - Може би бях първият снощи, който ...
04.06 10:44
starforlife написа:
Може би бях първият снощи, който мернах и диагонализирах постинга на Гет, но не взех отношение...
По-късно, когато приключвах вече работата си, го прочетох, но пак не взех отношение...
Сега съжалявам за едно: Че не дойдох 15 мин. по-рано, че коментарите ни, Анджи, да са с минута-две разлика, за да се смея как за великите профайлъри тук това е доказателство, че явно имим вече и твоята парола и пиша и от твоя профил.
А по това:


Виж, аз няма да си губя времето да им чета глупостите за мен. Нека си изливат злобата, че не им остава много време:)
цитирай
7. starforlife - ~ 6. angpiskova
04.06 10:56
angpiskova написа:
Виж, аз няма да си губя времето да им чета глупостите за мен. Нека си изливат злобата, че не им остава много време:)

Е този път не.
Бяха го писали за Гети (не за теб, Гет - за Гетманс1).
Че видиш ли:
- Понякога коментарите му се били променяли към доста интелигентни, което не можело да се очаква от него. Но не смее тъпото Кофе да се срещне с Гети, за да види, че и по Интелект Радо ще го удари в земята.
- Мои и негови (на ГетИ) коментари понякога се появявали по едно и също време и видиш ли (смЕх) това било доказателство, че още един бунак ми бил дал паролата си.
Абе с една дума: СМЯХ!

ПС: И тук и сега (Гет, моля те, цитирай тези ми думи, за да го има "черно на бяло", че се наговарям с ГетИ днес, в еди колко си часа) казвам:
ЩЕ СЕ НАГОВОРЯ С ГЕТИ ДА МЕ ИНФОРМИРА КОГА ЩЕ ПУСКА НЯКОИ КОМЕНТАРИ НЯКЪДЕ И ЩЕ ГИ ЦИТИРАМ С МИНУТА РАЗЛИКА ОТ МОЕ ИМЕ.
Хей така - за да се дразнят комунетата. Защото и това е смешно: Детински да се дразниш от такива неща.
Ама другите се занимавали с дребнотемие...
цитирай
8. get - @4. angpiskova - Мерлин е ... ?
04.06 11:13
angpiskova написа:
е обикновен подлец. Първо, е анонимен, тоест крие се. За да покажеш лицето си, трябва все пак някакво достойнство. Второ, той не води спор, а ръси обиди срещу тези, чиято позиция не приема. А това е безсилие. Трето - извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?


В момента отговора на питането ви:
" да ви попитам - той някъде има ли такава ... сила" - е в процес на изясняване :))) ?
- А доколкото ми е известно - кореновата от която идва ПОДЛЕЦ(русифицирано) е от Пада >> паднал - прото-българско?

- и още, като историко-етимологична справка: странно близко фонетично и смислово звучение има при БЪЛГАРСКОТО ОБИДА и латинското - invidia - "завист, недоброжелателство" - звучало в СТАР БЪЛГАРСКИ: "Об+Вида", близко до латинското "invidеrе" за-виждащ=желаещ зло, както е в българското "не+на+ВИЖДА"?
- От същото семантично гнездо произлиза и архаичната, вече не-употребяваната старо-българско дума-понятие: НЕ-ЗНАЕЩ звучала "не Видати" ... така че ... ?
- Какво да очакваме от човек - който е ДУХОВНО + МЕНТАЛНО не-виждащ, от там НЕ+ЗНАЕЩ ?

Не случайно Христос казва ПОКАЗАТЕЛНИТЕ СЛОВА по пътя си към Голгота - "Прости им Отче >>он НЕ ВИДАТИ<< что делат?
- Човек ЛИШЕН ОТ СЕТИВНОСТ - може ЛИ ИМА знание за нещо? Не! Той може само, да повтаря КЛИШЕТА(модели на мислене и поведение) - наложени му от други! Тоест попадащи в догмите на НОРМАТИВНО-задължителния морал!
Тук вече нещата опират до въпросите от фундаментален характер: Що е туй МОРАЛ ... а нравственост ... а етика?

- Бъдете здрава, обичайте Човек(а) - но най-вече бъдете Родолюбец!
цитирай
9. angpiskova - Съгласна съм
04.06 11:57
с написаното от вас. Едно уточнение по повод последното ви изречение - да обичаш страната си и народа си, не означава да мразиш останалите.
Лек ден ви желая:)
цитирай
10. get - - Явно трябват уточнения ... ?
04.06 12:12
angpiskova написа:
с написаното от вас. Едно уточнение по повод последното ви изречение - да обичаш страната си и народа си, не означава да мразиш останалите.
Лек ден ви желая:)


В евангелие от Йоан е казано:
„Който каже: "любя Бога", а мрази брата си, лъжец е; защото, който не люби брата си, когото е видял, как може да люби Бога, Когото не е видял?" (Иоан. 4:20)

- Тези думи на Христос - идват да кажат, дадат отговор - Защо ви изписах по този начин Човек(а) - в пожеланието си? Не случайно е - защото в момента са се навъдили толкова пророци(интерпретатори) на основни и ОБЩОЧОВЕШКИ ИСТИНИ-ЦЕННОСТИ ... които уж СЛЕДВАЙКИ ХРИСТА - убиват ТРАДИЦИОННОТО ЗА НАС(и не само нас) българите ХРИСТОВО послание! - Кои ли са те?

- Хубав ден!
цитирай
11. get - - Съгласен с казаното ... допълнението ... ?
04.06 12:18
starforlife написа:
angpiskova написа:
Виж, аз няма да си губя времето да им чета глупостите за мен. Нека си изливат злобата, че не им остава много време:)

Е този път не.
Бяха го писали за Гети (не за теб, Гет - за Гетманс1).
Че видиш ли:
- Понякога коментарите му се били променяли към доста интелигентни, което не можело да се очаква от него. Но не смее тъпото Кофе да се срещне с Гети, за да види, че и по Интелект Радо ще го удари в земята.
- Мои и негови (на ГетИ) коментари понякога се появявали по едно и също време и видиш ли (смЕх) това било доказателство, че още един бунак ми бил дал паролата си.
Абе с една дума: СМЯХ!

ПС: И тук и сега (Гет, моля те, цитирай тези ми думи, за да го има "черно на бяло", че се наговарям с ГетИ днес, в еди колко си часа) казвам:
ЩЕ СЕ НАГОВОРЯ С ГЕТИ ДА МЕ ИНФОРМИРА КОГА ЩЕ ПУСКА НЯКОИ КОМЕНТАРИ НЯКЪДЕ И ЩЕ ГИ ЦИТИРАМ С МИНУТА РАЗЛИКА ОТ МОЕ ИМЕ.
Хей така - за да се дразнят комунетата. Защото и това е смешно: Детински да се дразниш от такива неща.
Ама другите се занимавали с дребнотемие...


... при Мерлин нещата са диагноза!
- Диагноза-илюстрация ЗА УПАДЪКА вътре В НАС - който неминуемо НИ води, до такъв извън нас!
цитирай
12. starforlife - Гет,
04.06 13:15
при все, че около мен се пука по шевовете от технологии, аз имам тефтер, в който с обикновена писалка (Тук да светвам ли посредственяците къде са някои хора, в случая аз, в разбиранията си и позиционирането си спрямо тях?) записвам куп важни за мен неща и този тефтер обикновено е или в касетата ми, или в мен.
На първата страница на тефтера пише: "Не бъди част от проблема. Стани част от Решението."

Който разбрал - разбрал.

За останалите ще кажа, че: Има западни фирми за производство на най-"обикновени" писалки, на които можеш да поръчаш и с/у 500-600 евро, да ти гравират да кажем инициалите в/у топчето на върха на писалката.
Хайде нека после фалшифицира някой подписа ти.
При мен това е станало почерк: да правя навсякъде (включително и тук) нещата така, че да не оставям каруцата си в калта.

Та такива ми ти била-охранителни работи.
цитирай
13. merlin68 - Мерилин е обикновен подлец. Първо, ...
04.06 14:06
angpiskova написа:
Мерилин е обикновен подлец. Първо, е анонимен, тоест крие се. За да покажеш лицето си, трябва все пак някакво достойнство. Второ, той не води спор, а ръси обиди срещу тези, чиято позиция не приема. А това е безсилие. Трето - извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?


Пискова, обида е когато наричаш безпричинно и неаргументирано някого "подлец".
Пискова, намираш се в блог на човек без снимка, в който твърдиш, че това е признак на липса на достойнство и подлост за някой друг, но не и за домакина, който пише неща които те правят щастлива. Това е признак на какво?
Пискова, когато се опитвах да споря с теб, ти триеше коментарите ми, което, явно е част от разбирането ти за добра журналистическа практика. Тук все още има хора които си спомнят култовата ти реплика в един от "временните" ти постинги - Приемат се само коментари поддържащи мнението на автора, останалите ще бъдат трити!
Пискова, твоята позиция, няма как да бъде приета, защото не е позиция, а неаргументирано твърдение. Скопо ще пусна втората част на мърлявите си анализи провокирани от твоите "позиции". Заповядай, обори ме, аргументирай позициите си, аз няма да изтрия нито един твой коментар, никога не съм го и правил, за разлика от теб.
цитирай
14. get - - Хайде сега Красимире - г-жа Ангелина П. - ти е виновна, а по преди Аз? Моля съсредоточи се върху МЕН ... ?
04.06 14:24
merlin68 написа:
angpiskova написа:
Мерилин е обикновен подлец. Първо, е анонимен, тоест крие се. За да покажеш лицето си, трябва все пак някакво достойнство. Второ, той не води спор, а ръси обиди срещу тези, чиято позиция не приема. А това е безсилие. Трето - извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?


Пискова, обида е когато наричаш безпричинно и неаргументирано някого "подлец".
Пискова, намираш се в блог на човек без снимка, в който твърдиш, че това е признак на липса на достойнство и подлост за някой друг, но не и за домакина, който пише неща които те правят щастлива. Това е признак на какво?
Пискова, когато се опитвах да споря с теб, ти триеше коментарите ми, което, явно е част от разбирането ти за добра журналистическа практика. Тук все още има хора които си спомнят култовата ти реплика в един от "временните" ти постинги - Приемат се само коментари поддържащи мнението на автора, останалите ще бъдат трити!
Пискова, твоята позиция, няма как да бъде приета, защото не е позиция, а неаргументирано твърдение. Скопо ще пусна втората част на мърлявите си анализи провокирани от твоите "позиции". Заповядай, обори ме, аргументирай позициите си, аз няма да изтрия нито един твой коментар, никога не съм го и правил, за разлика от теб.


С какво Аз, тоест българският офицер ТИ Е ВИНОВЕН ... защото вероятно по-достойно ЗА ТЕБ ЩЕ ДА Е да съм сАветски или руский - Ъм?
- Нямам КАЧЕСТВАТА на садист(а) - за да бъда, като "железния-крадец" на "брилянти за диктатурата на пролетариата" :)))) Ф. Джерзинский?
Чел ли си я книгата на Юл. Симеонов - там донякъде се обясняват нещата ЗАЩО СКОРОПОСТИЖНО УМРЯ образеца на комунист и Чекист - за такива като теб :))) !

- Ма той не е само Джерзинский с такъв "безупречен" МОРАЛ - такъв е и сегашният ти кумир Путин ... мошеник и изпълнител на мокри поръчки - ПОРАДИ което ЕЛЦИН ГО НАПРАВИ шеф на ФСБ - за това, нещо да ни кажеш?

П.П.
- А че си подлец - подлец си ... не ме карай да се аргументирам ОТ КОЯ ГОДИНА СЪМ обявен "за враг" на българо-съветската дружба?
- Поканих те - лично да те заведа в един архив, доскоро секретен ... в който се съхранява делото с констатациите че СЪМ ВЕЛИКО-БЪЛГАРСКИ "ШОВИНИСТ" за мен - в него ... още преди месеци?
цитирай
15. angpiskova - Мерилин е обикновен подлец. Първо, ...
04.06 15:04
merlin68 написа:
angpiskova написа:
Мерилин е обикновен подлец. Първо, е анонимен, тоест крие се. За да покажеш лицето си, трябва все пак някакво достойнство. Второ, той не води спор, а ръси обиди срещу тези, чиято позиция не приема. А това е безсилие. Трето - извинете, Гет, ама понеже тук споменавате за негова сила, да ви попитам - той някъде има ли такава, освен в обидите?


Пискова, обида е когато наричаш безпричинно и неаргументирано някого "подлец".
Пискова, намираш се в блог на човек без снимка, в който твърдиш, че това е признак на липса на достойнство и подлост за някой друг, но не и за домакина, който пише неща които те правят щастлива. Това е признак на какво?
Пискова, когато се опитвах да споря с теб, ти триеше коментарите ми, което, явно е част от разбирането ти за добра журналистическа практика. Тук все още има хора които си спомнят култовата ти реплика в един от "временните" ти постинги - Приемат се само коментари поддържащи мнението на автора, останалите ще бъдат трити!
Пискова, твоята позиция, няма как да бъде приета, защото не е позиция, а неаргументирано твърдение. Скопо ще пусна втората част на мърлявите си анализи провокирани от твоите "позиции". Заповядай, обори ме, аргументирай позициите си, аз няма да изтрия нито един твой коментар, никога не съм го и правил, за разлика от теб.

За разлика от Гет, аз имам други принципи и това е да не влизам в определени блогове. Второ, хайде ти отхвърли твърденията ми спрямо теб и кажи кое от тях не е истина - това, че си анонимен ли или това, че залагаш предимно на обидите? Ами аз съм казала, че такива "коментари" не пускам. И, да, знам какво имаш предвид, говорейки за този пост. Само да ти кажа, че скоро имаше подписка на водещи журналисти за възстановяването на радио "Свободна Европа" и то напълно основателно, като се вижда състоянието на медийния ни пазар. И не само там - навсякъде е така. Хайде сега ме обяви за по-голям предател, ако смееш.
цитирай
16. angpiskova - Продължение:
04.06 15:09
Вчера казах нещо, което може и да не си забелязал на страницата ми - ти и онези неонацита сте НАПЪЛНО ЕДНАКВИ! Защото вашите тези се крепят на омразата, а не на нещо градивно. Колкото и да се пънете един срещу друг и да се нападате. Ми не, същите сте. Омразата и насилието е от това, от което тръгвате. А това не води до нищо добро.
Затова се пазя от блоговете и на двата лагера, а и своя блог - от вас. Освен ако не реша да ви покажа за пореден път какво представлявате.
цитирай
17. get - @ 16. angpiskova - Колкото и странно-парадоксално да ви прозвучи - НЯМА ДВА ЛАГЕРА ... ?
04.06 16:56
angpiskova написа:
Вчера казах нещо, което може и да не си забелязал на страницата ми - ти и онези неонацита сте НАПЪЛНО ЕДНАКВИ! Защото вашите тези се крепят на омразата, а не на нещо градивно. Колкото и да се пънете един срещу друг и да се нападате. Ми не, същите сте. Омразата и насилието е от това, от което тръгвате. А това не води до нищо добро.
Затова се пазя от блоговете и на двата лагера, а и своя блог - от вас. Освен ако не реша да ви покажа за пореден път какво представлявате.


... в спора "ни" между фашисти и комунисти? - ЛАГЕРА Е ЕДИН, този на марксисти и марксисти със спецификите на националната им обагреност :))!?

... явно и в таз насока - ще има доста да се обяснява и обосновава ?

П.П.
Всъщност репликата ми - не се отнася толкова до вас Ангелина - а до "опонента" ми :))!
цитирай
18. merlin68 - "За разлика от Гет, аз имам ...
04.06 17:37
"За разлика от Гет, аз имам други принципи и това е да не влизам в определени блогове. Второ, хайде ти отхвърли твърденията ми спрямо теб и кажи кое от тях не е истина - това, че си анонимен ли или това, че залагаш предимно на обидите? Ами аз съм казала, че такива "коментари" не пускам. И, да, знам какво имаш предвид, говорейки за този пост."

Първо - Също като Гет, ти редовно посещаваш блога ми, така че принципи не си измисляй:) То много просто, за да копираш постинга ми, първо трябва да посетиш блога ми. Това, че го правиш без да се логваш и вътре не коментираш защото няма какво да кажеш е съвсем друг въпрос, нямащ общо с измисления ти принцип:)
Второ - твърдението ти, че съм подлец, не аз трябва да доказвам, или ти не живеш в демократична държава, впрочем тук има един следовател, той ще ти потвърди, че дори през тоталитарния период беше така... в Брюксел, вярно не знам как е? Освен това, твърдението ти, че аз те обиждам, не е вярно. Може да те иронизирам, може аргументирано да подлагам на съмнение професионалните ти практики, но аз никога не съм те наричал примерно "пишкова", както ти мен наричаш "мърльо".
Трето -"Анонимността" е разрешеното от закона право на всеки да разграничи професионалните си задължения от личните си мнения изразени в блога да речем. Това, че ти държиш, тук да се пъчиш с име, известно благодарение на професията и медията за която работиш, си е твой избор и щом работодателите ти нямат против, то добре.
Четвърто - не послъгвай! Никога ти не си трила мой голословен и обиден коментар, напротив - не веднъж си трила мои аргументи противоречащи на твоите тези. Но така създаденото недоверие си има своята цена, и ти нали я порчете в блога в който не влизаш:) По-интересното обаче предстои, обещавам ти.
цитирай
19. get - - първо ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ... "Троле ОЧАКВАМ СЛЕД КАТО ВЛИЗАШ В МОЯ БЛОГ .... ДА КОМЕНТИРАШ МЕН !!!
04.06 17:48
merlin68 написа:
"За разлика от Гет, аз имам други принципи и това е да не влизам в определени блогове. Второ, хайде ти отхвърли твърденията ми спрямо теб и кажи кое от тях не е истина - това, че си анонимен ли или това, че залагаш предимно на обидите? Ами аз съм казала, че такива "коментари" не пускам. И, да, знам какво имаш предвид, говорейки за този пост."

Първо - Също като Гет, ти редовно посещаваш блога ми, така че принципи не си измисляй:) То много просто, за да копираш постинга ми, първо трябва да посетиш блога ми. Това, че го правиш без да се логваш и вътре не коментираш защото няма какво да кажеш е съвсем друг въпрос, нямащ общо с измисления ти принцип:)
Второ - твърдението ти, че съм подлец, не аз трябва да доказвам, или ти не живеш в демократична държава, впрочем тук има един следовател, той ще ти потвърди, че дори през тоталитарния период беше така... в Брюксел, вярно не знам как е? Освен това, твърдението ти, че аз те обиждам, не е вярно. Може да те иронизирам, може аргументирано да подлагам на съмнение професионалните ти практики, но аз никога не съм те наричал примерно "пишкова", както ти мен наричаш "мърльо".
Трето -"Анонимността" е разрешеното от закона право на всеки да разграничи професионалните си задължения от личните си мнения изразени в блога да речем. Това, че ти държиш, тук да се пъчиш с име, известно благодарение на професията и медията за която работиш, си е твой избор и щом работодателите ти нямат против, то добре.
Четвърто - не послъгвай! Никога ти не си трила мой голословен и обиден коментар, напротив - не веднъж си трила мои аргументи противоречащи на твоите тези. Но така създаденото недоверие си има своята цена, и ти нали я порчете в блога в който не влизаш:) По-интересното обаче предстои, обещавам ти.


- Ако не се СЪОБРАЗИШ С КАЗАНОТО ОТ МЕН - Вадя голямата гума и ТРИЯ ВСИЧКИ ТВОИ ПОСТОВЕ - Които не касаят МЕН ... Поняль ?!!

- И ПРИПОМНЯМ ???-ъТ си към теб:
"С какво Аз, тоест българският офицер ТИ Е ВИНОВЕН ..."?

Отново КАЗВАМ:
- Този пост СПЕЦИАЛНО ЗАРАДИ ТЕБ ГО НАПИСАХ ... тъй като НЕ МИ ДАДЕ ПРАВОТО ДА ГОВОРЯ ПРИ ТЕБ в СВОЯ ЗАЩИТА!

- Ако ще си говориш на някакви общи теми от сорта ... пък ти си много, много лош/а - то тогава ?
- Тоест ако продължаваш с поведение и приказки да флуудваш, спамиш или тролиш - ПЪРВОТО МИ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ - ще БЪДЕ И ПОСЛЕДНО!!!

П.П.
За да не се почувстват останалите блогъри пренебрегнати - няма да толерирам ВЪПРОСИ, СПЛЕТНИ И ОБИДИ помежду ви ... А САМО ТАКИВА, НАСОЧЕНИ КЪМ МЕН!
цитирай
20. merlin68 - Гете, аз твоя постинг съм го коме...
04.06 18:08
Гете, аз твоя постинг съм го коментирал по заслуги още в първия си коментар. Или ти мислиш, че постингът ти заслужава повече?
На въпроса ти - "С какво Аз, тоест българският офицер ТИ Е ВИНОВЕН ..."?
Аз не си спомням да съм изказал някъде мнение, че си ми виновен с нещо.
Изказал съм мнение, и го поддържам, че ти, който си се клел на БКП и Народна Република България, а също и на Великия СССР, и си се отказал от клетвите си, нямаш моралвото и каквото и да било друго право да твърдиш, че аз, или който и да било друг е родоотстъпник и тем подобни.
В твоят постинг не видях с нищо да си доказал правото си да определяш изменниците и героите на България, така че прочети отново първия ми коментар - това е за твоя постинг.
цитирай
21. merlin68 - И виждам Гете, че единия ми коментар ...
04.06 18:14
И виждам Гете, че единия ми коментар към Пискова, вече си изтрил, това при положение, че ме убеждаваше, че при теб ще мога да коментирам съвсем спокойно... и при всичките ти оплаквания от моята модерация, която не ти давала правото на защита и това означавало, че съм подлец.
Гете, хайде със здраве, на теб нямам какво повече да ти казвам и не си добре дошъл в блога ми!
цитирай
22. get - - Ха така Мерлинчо БРАВА батьовото - значи отбираш и можеш с чужда помощ да си адекватен ?
04.06 18:18
merlin68 написа:
Гете, аз твоя постинг съм го коментирал по заслуги още в първия си коментар. Или ти мислиш, че постингът ти заслужава повече?
На въпроса ти - "С какво Аз, тоест българският офицер ТИ Е ВИНОВЕН ..."?
Аз не си спомням да съм изказал някъде мнение, че си ми виновен с нещо.
Изказал съм мнение, и го поддържам, че ти, който си се клел на БКП и Народна Република България, а също и на Великия СССР, и си се отказал от клетвите си, нямаш моралвото и каквото и да било друго право да твърдиш, че аз, или който и да било друг е родоотстъпник и тем подобни.
В твоят постинг не видях с нищо да си доказал правото си да определяш изменниците и героите на България, така че прочети отново първия ми коментар - това е за твоя постинг.


- Чувал ли си за ? - НЕЩО СВЪРЗАНО С МОРАЛА при човек - което се НАРИЧА ЦЕННОСТНА СИСТЕМА?

Второ: Мога ли Аз, на база НАПИСАНОТО ОТ ТЕБ - по ОТНОШЕНИЕ НА МЕН ... Да "разкрия тайните" на твоята ценностна система ... и тъй като съм ЕТИЧЕН! - Питам? Мога ли - защото това донякъде представлява нещо ТВЪРДЕ ЛИЧНО а от там и съкровенно?
цитирай
23. get - - Имаш ВЛЯЗЛО ДЕСЕТ МИНУТИ ПО-РАНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ !
04.06 18:22
merlin68 написа:
И виждам Гете, че единия ми коментар към Пискова, вече си изтрил, това при положение, че ме убеждаваше, че при теб ще мога да коментирам съвсем спокойно... и при всичките ти оплаквания от моята модерация, която не ти давала правото на защита и това означавало, че съм подлец.
Гете, хайде със здраве, на теб нямам какво повече да ти казвам и не си добре дошъл в блога ми!


- Обяснил съм - ЗАЩО ПОЛЗВАМ ТАЗИ ПОЛИТИКА - Чети!?

- Не си подвивай ОПАШКАТА ПЪЗЛЬО - бъди МЪЖ И ПРОДЪЛЖИ С АРГУМЕНТИ да доказваш НЕ-ПРАВОТАТА МИ ... ИНАК СИ ЖЕНЧО и ПОДЛЕЦ - към СЕБЕ СИ!
- Защото и аз като "султана" обичам смело отстояващи позицията си МЪЖЕ - дори и да не са прави !
- Смелчаците ПРАВЯ ГИ ВЕЗИРИ ... другите скопци за ХАРЕМА! :))
цитирай
24. starforlife - Мърливо сополиво пале,
04.06 18:52
пречупвайки неща спрямо Анджи, Гет и себе си, ще си позволя да ти поясня релевантно (и ноторно - и ноторно) някои неща:

- Първо: Има огромна разлика м/у аватара на Гет и твоя. Този на Гет е служебна стилизирана графика, която СМЕ предвидили по начало, при създаването на платформата, да може да се ползва като част от правото на хората да останат "анонимни" в Интернет, а твоят е израз на детинска льольовщина.
(Кавичките са, защото ако някой си въобразява, че има начин да остане такъв в НЕТ-а - то той е пълен глупак.)
- Второ: Има огромна разлика м/у това Ангелина Пискова да нарече "някой" си merlin68 "подлец" и това същия да нарича нея как ли не, както съм чел многократно ТИ, човеко.
Тоест: Не е нужно следователят да ти казва, че Законът ни най-малко няма да уважи евентуална твоя претенция спрямо обстоятелството Анджи да те нарича "подлец", докато нейни спрямо теб ще бъде уважени и ще бъде заведена преписка с/у неизвестен извършител.
Оттам насетне нещата се развиват много лесно: Отдел "Кибер престъпления" (Да ти цитирам ли НИК на Съдийка тук, която да ти потвърди думите ми?) ще разпореди на "Инвестор" да предоставят данни за твоята индентичност като логове и оттам IP-адрес, въз основа на последния - Интернет доставчикът ти ще предостави твоята самоличност като реален човек и Анджи напълно би могла да те вкара в съда.
Друг е вече въпросът доколко лесно или трудно би било това дело, но бъди сигурен, че резултатът ще е в полза на Ангелина Пискова.
Абсолютно ти го заявявам и продължи да се мъжееш - и ще ти го докажа.
- Трето: Българският (както и който и да е Офичер) е със статут, който ти май изобщо не познаваш. Независимо дали офицерът е действащ или вече в запаса.
И напъните ти да си го мериш с такъв са толкова смешни, че си повече от жалък.
Няма правно понятие "клевета с/у НИК". Но има "оронване престижа на Българския офицер" като част от Държавността въобще.
- Четвърто: Ти си подлец по куп причини, някои само от които ще ти изброя:
1-во: Когато водиш агресивна "политика" спрямо опонентите си тук - мъжко е да си без модерация дори само поради причината, че ти мяташ някакви голословни твърдения (По мой адрес да ти ги изброявам ли?) и после дори и да допуснеш коментар от отсрещната, оплютата от теб страна - това става недопустимо като честност във времето.
Ти пишеш нещо и всеки веднага го чете... Опонетът ти прави опит в коментар да те репликира защо евентуално не си прав, но следва темпорален период от време, през който ти не си одобрил коментара на отсрещния, теб те четат, а него не. Това според теб мъжко ли е? Ами 90% от прочелите няма да се върнат, за да прочетат и отсрещното мнение и ето ти потвърждение, че ТИ СИ ПОДЛЕЦ, МЪРЛЬО! ПЪЛЕН ПОДЛЕЦ!
2-ро: ПОДЛЕЦ СИ И С ОПИТИТЕ СИ ЗА ВМЕНЯВАНЕ! Анджи и Гет ТУК и СЕГА НЕ СА представители на Журналистическата и Офицерската гилдия! Всяко тяхно мнение ТУК и СЕГА е чисто и просто мнение на самата Личност, а не на професионалното им амплоа. И е подло ти (и всички около теб като обособена шайка путьовци) да вменяваш, че видиш ли какво трябвало да е нейното поведение ТУК и СЕГА.
ТУК и СЕГА всеки може да се изявява като ЛИЧНО реши и съответно НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЕДИНСТВЕНО ПРЕД ЗАКОНА И СЪВЕСТТА СИ!
Не пред теб!
Още по-малко пред Путин! (ха ха ха)
Аз ще те наричам както реша и има огромна разлика спрямо това ти да го правиш, защото АЗ МЪЖКИ СЪМ ЗАСТАНАЛ С ЛИЧНОСТТА СИ, носейки отговорност за всяка своя дума.
Докато при теб... При вас - това не е изобщо така.

Да продължавам ли, льольо?
ОК - само още един пример:
Цитира мои думи абсолютно точно (включително с правописна грешка), променяйки само "Рустам" и "учител" на "Пискова" и "журналист", без най-малкото да ги поставиш в кавички или ЕДНОЗНАЧНО уточниш на кого са и какъв е оригиналния текст.
Нещо повече: Незапознат с отношението ми към Пискова читател, може да остане с впечатлението, че аз ги казвам точно към нея насочени, а не към псевдо-учителя Рустам.
Та? Да уточнявам ли, че това е не само поведение на подлец, а и на пълен путьо?

ТИ СИ ПЪЛЕН ПУТЬО, МЕРЛИН!
Хайде да видя как тези мои обидни думи ме поставят в позиция под ударите на Закона, м?
цитирай
25. shambala - .
04.06 20:09
гет, а ти като си толкова ербап, защо триеш коментари?
цитирай
26. get - @ 25 - гет, а ти като си толкова ербап, защо ...
04.06 20:44
shambala написа:
гет, а ти като си толкова ербап, защо триеш коментари?


Отговора се съдържа в поста (ми) под N 19-ти!

Нещо друго и то вече по същество да ме питате?
цитирай
27. get - @24 - Да успокоим страстите от там и ...?
04.06 21:28
... епитетите - молба!
цитирай
28. shambala - .
04.06 21:32
"няма да толерирам ВЪПРОСИ, СПЛЕТНИ И ОБИДИ помежду ви ... А САМО ТАКИВА, НАСОЧЕНИ КЪМ МЕН!"
обаче не триеш коментар 24 на гочето, който е пълен с обидни епитети по адрес на Мерлин? ти си един позьор, а опитите ти да звучиш авторитетно са меко казано жалки. И капс лока не може да ти помогне
цитирай
29. get - - Възпитан съм да уважавам жената-дама! Докато същата с поведението си ... ?
04.06 21:52
shambala написа:
"няма да толерирам ВЪПРОСИ, СПЛЕТНИ И ОБИДИ помежду ви ... А САМО ТАКИВА, НАСОЧЕНИ КЪМ МЕН!"
обаче не триеш коментар 24 на гочето, който е пълен с обидни епитети по адрес на Мерлин? ти си един позьор, а опитите ти да звучиш авторитетно са меко казано жалки. И капс лока не може да ти помогне


... не опровергае определителнот в понятието!

Отново питам имате ли нещо по същество - като примерно "как съм предал Партията" или подобно, като Мерлин да ме питате?
Ако няма конкретика във въпроса - разговора ни е БЕЗПРЕДМЕТЕН!
БЕЗ ПРЕДМЕТ РАЗГОВОР попада в категорията с име "спам".
цитирай
30. getmans1 - За какви предателства се говори ...
04.06 23:35
За какви предателства се говори тук, Гет?
Комунистическата върхушка си направи предателството 89-та и се скриха зад гърба на
на триста хиляди наивници, които за нощ превърна ... също в предатели.
цитирай
31. starforlife - Виж сега, лигльо...
05.06 00:37
shambala написа:
обаче не триеш коментар 24 на гочето, който е пълен с обидни епитети по адрес на Мерлин?

"Гочето" стои с всички свои данни (имена, лик, телефон и адрес дори е цитирал не веднъж) зад това, което говори или не говори, върши или не върши тук.
Тоест, няма как Георги Гевечанов да обиди като отговорност по ЗАКОН някой си мерлин68 със "снимка" риж котарак, който не се свени да прави обратното спрямо реални блогъри и то дами.
И сега само от Уважение към Гет няма да употребя каквито ми дойде на езика епитетни форми, насочени към теб или този, когото защитаваш.
Само те нарекох "лигльо", за да припомня, че си "мъж", а не дама и тук отново да ти повторя, че няма как да ме шантажираш с ЛС-тата ни спрямо профила ти "никита цифри тамм някакви си бяха".
Активирай го - и ще видиш, че без нито едно премълчаване - ще публикувам пълната ни "кореспонденция" и ще се подпиша с името си отдолу.

Схващаш ли сега защо сте смешни и жалки?
Защото просто сте (99% от вас - тровещите атмосферата тук) анонимни никавици.
цитирай
32. vmir - 13. merlin68
05.06 01:20
merlin68 написа:

Пискова, обида е когато наричаш безпричинно и неаргументирано някого "подлец".


Подлец си мърльо!

Първо - защото изопачаваш без всякаква мярка или срам, не друго, а изявления на опонента си.

Второ - защото колкото и аванси да ти даде човек, че не преднамереност, а незнание е причина за твърденията ти, ти не само нямаш усет към добрия жест и усилия да бъдеш ограмотен, а се възползваш от добронамереността и труда на другия, за да заблудиш повърхностните читатели, че си бил прав.

Трето - Ти не спориш, както се опитваш да заблудиш. Ти клеветиш преднамерено и без съществена връзка с конкретния случай.

Четвърто - когато не си имал модерация, си редактирал спора впоследствие така, че да измамиш читателя и злепоставиш опонента си.

Посочвам подлостите ти не защото заслужаваш вниманието ми, а само от уважение към хората, спрямо които упражняваш подлостите си.

Освен подъл, ти си прост, невеж, безочлив, натрапчив, нахален и даваш всичко от себе си да предизвикаш интриги. Надявам се поне да ти плащат подобаващо за усилията, които целенасочено влагаш без да имаш качествата да оправдаеш поне част от претенциите си.
цитирай
33. get - @30 - Говорим за нещо много по-сериозно извършено от Партията, както я изписваха ... ?
05.06 06:59
getmans1 написа:
За какви предателства се говори тук, Гет?
Комунистическата върхушка си направи предателството 89-та и се скриха зад гърба на
на триста хиляди наивници, които за нощ превърна ... също в предатели.


Говорим ЗА ПОРЕДНОТО Й НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО!
Докато ОПРОСТАЧЕНИЯТ ОТ ПРОПАГАНДАТА Й ОБИКНОВЕН БЪЛГАРИН НЕ ОСЪЗНАЕ ТОВА съдено му е живот на гастарбайтер или на чужденец в собствената му родина!
Народен съд - но не такъв като след Втората световна - А ДЕЙСТВИТЕЛНО НАРОДЕН ТРЯБВА ДА ИМА ЗА ТЕЗИ ПОТУРНАЦИ и МАЙЦЕ-ПРОДАВЦИ!!!
цитирай
34. get - @ 24. starforlife + 32. vmir - В КАКВО СЕ СЪСТОИ ПОДЛОСТТА на "МЪРЛЬО 69" ?
05.06 20:10
I-во
В това ЧЕ РОДЕН БЪЛГАРИН - водейки противо-БЪЛГАРСКА пропаганда е СЛУГА(в услуга !) на ЧУЖДА НАМ ДЪРЖАВА! - Такъв човек, дедите ни наричаха ПОТУРНАК!
II-ро
Поставя в ПРЕВРАТНА СВЕТЛИНА(за мен СЪЗНАТЕЛНО !) - жизнено определящи, БЪДЕЩЕТО на нас БЪЛГАРИТЕ - ПРОБЛЕМИ!
III-то
Неправилно ТЪЛКУВА ФАКТОЛОГИЯ на ОПРЕДЕЛЯЩИ ЗА НАС ИСТОРИЧЕСКИ ПРОЦЕСИ от миналото - като отново се поставя в УСЛУГА НА ЧУЖДИ НАМ ДЪРЖАВИ!
IV-то
С оглед горното РАБОТИ ЗА РАЗЕДИНЕНИЕ ... ПОЛИТИЧЕСКО, НРАВСТВЕНО и всяко едно друго - на нас БЪЛГАРИТЕ!
V-то
... тук ще спра тъй като ... за да съм изчерпателен - списъка СЛЕДВА ДА ГО ПРОДЪЛЖА поне до 20-т точки АРГУМЕНТА-ПРИМЕРИ?

Ще коментирам: ЗАЩО "МЪРЛЮ" Е ПОДЛЕЦ? - по отношение на БЪЛГАРСКОТО ОФИЦЕРСТВО, частност моята персона?

- По простата причина ЧЕ ЗА НЕГО ... проследете ГРАДАЦИЯТА В СИСТЕМАТА НА ЛИЧНИТЕ МУ ЦЕННОСТИ - които са определящи за неговия морал на човек и българин - или по-скоро липса на такъв, морал?
- Ето показателният досежно и обрисуващ "ЦЕННОСТНАТА" му СИСТЕМА пример-цитат?

merlin68 написа:

... предаде ...
- партията,
- СССР ...
- и Народна Рупублика България ...


Забелязвате ли ГРАДИРАНЕТО/приоритетността(?) В НЕГОВАТА СКАЛА, ЦЕННОСТНА ?

- 1. БКП ... 2. СССР ... и вече накрая РОДНАТА МУ България!

- Поставям риторичният въпрос - кой СЪМ предал?

- Та не би ли, САМАТА ТАЗИ БКП - която ПЪРВА ЗАПОЧНА ДА ПРЕДАВА ТОВА - в което си КЪЛНЕШЕ и нас убеждаваше ... в "СОИЦАЛИЗМА" и "народната собственост-благо" ... ?
... само нахвърлям АРГУМЕНТИТЕ ЗА ПРЕДАТЕЛСТВОТО Й?
1. а) На 29 октомври 1987 година Политбюро взема решение за разпускане на стопанските отдели в партийните комитети.
1. б) предхождано от Юлския пленум 1987г. с който ПАРТИЯТА - в лицето на Живков ОБЯВИ ВЪВЕЖДАНЕ ПРИНЦИПИ НА ПАЗАРНО СТОПАНСТВО ... пак стигнахме както при Ленин до НЕП-а, тоест до КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ПАЗАРНА ИКОНОМИКА!?
2. а) Развитието на същите принципи и практика ПРОДЪЛЖИ с Указ №56 от 1989 г.
2. б) от пламенните МАРКСИСТИ се извъдиха НОВИте КАПИТАЛИСТ ... защото по този Указ бяха създадени примерно "Мултигруп" и "Първа частна банка" - Така че КОЙ? Аз офицера или ПАРТИЯТА бе "предателя" на Маркс-Лениновото "свЕтло комунистическо бъдеще"?
- Аз офицера ли, КОЙТО ГОНЕХ "ПРИВАТИЗАТОРИТЕ-КРАДЦИ" ... или алчно-червените КОМУНИСТИ-ПРИВАТИЗАТОРИ на ОБЩОНАРОДНАТА СОБСТВЕНОСТ - БЕ ПРЕСТЪПНИКА?

- Кой на Кого ... и изобщо ДЪЛЖАХ ЛИ ИМ ЛОЯЛНОСТ на ТЕЗИ ОТКРОВЕННИ ПЛАДНЕШКИ АЙДУЦИ-партийци - както казва народа?

ДРУГО?
Бил съм ПРЕДАЛ СССР - та Какъв Е ЗА МЕН БЪЛГАРИНА - тази азиатско-дивашка страна?
- Ако не една КОЛОНИАЛНА ДЪРЖАВА - а моята родина НЕИН ВАСАЛ ней?

ВИЖТЕ ЗА ТРЕТОТО - БЪЛГАРИЯ?
България в ИМЕТО НА КОЯТО СЪМ ДАВАЛ КЛЕТВА ЗА ВЯРНОСТ(!) ... Да по отношение на БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИТЕ - В-И-Н-О-В-Е-Н СЪМ ДО ГРОБА ... до КОНЧИНАТА МИ !!

ВИНОВЕН СЪМ за това, че след като видях ПО ЗАКОНОВ ПЪТ - НЕ МОГА ДА СПРА ПЛАДНЕШКИЯТ ГРАБЕЖ ... май трябваше да мина КЪМ НЕЗАКОНОВ ТАКЪВ ? ... но КОЛЕБАЕХ СЕ - ЧЕ май времето за хайдути от вида на Индже и Страхил войвода - Е вече в миналото?

- Вие какво ще кажете ? ... Какво ще каже майка-България и народа ми Български - ще ми прости ли малодушието ДА СЕ ПРАВЯ НА ЗАКОНО-ПОСЛУШНО ЧЕНГЕ ... наместо "НЕЗАКОННО" ДА БЯХ ВЗЕЛ ЖИВОТА ... ПОНЕ НА ЕДИН ОТ ТЕЗИ ЗНАКОВИ МЕРЗАВЦИ-"приватизатори" от "ПРЕХОДА" И ВЕРНИ СИНОВЕ на Партията с име КОМУНИСТИЧЕСКА ... а за Нея - забравете(!), не вярвайте, на лъжата ЧЕ Е БЪЛГАРСКА?!

- Комунист РОД И ДЪРЖАВА НЯМА - така пише в Евангелието им, МАНИФЕСТА от червеният-равин МАРКС ... Комунист ОЗНАЧАВА БЕЗ-РОДНИК ... от комуниста НАЙ-ЛЕСНО СЕ ПРАВИ ЕНИЧЕР НА НАРОДА МУ!
цитирай
35. demograph - Getski
05.06 21:09
Такъв го забраняваш и точка. Ако някой те коментира но ти забранява да го коментираш - заключи му вратата и не се занимавай с него. Този тип са страхливците - комплексари които не могат да понасят критика, но могат да удрят скришом в гръб. Подлеци! Да си жив и здрав. Господ вижда.
цитирай
36. get - @ 35. demograph - Getski - Благодаря за съвета брате, но и те са българи - ако и да ... ?
05.06 21:22
demograph написа:
Такъв го забраняваш и точка. Ако някой те коментира но ти забранява да го коментираш - заключи му вратата и не се занимавай с него. Този тип са страхливците - комплексари които не могат да понасят критика, но могат да удрят скришом в гръб. Подлеци! Да си жив и здрав. Господ вижда.


... удрят скришом, подличко в гръб!

- Склонен съм и ХИЛЯДА УДАРА ДА ИЗТРАЯ - само и само ДО УМОВЕТЕ И СЪРЦАТА ИМ ДА СТИГНА - та си припомнят: ЩО ЗНАЧИ - БЪЛГАРИН ДА СИ!?

... че то на виж? Колко в България, българите останахме?!
цитирай
37. nalia - Радвам се, че пак си тук, Гет!
05.06 21:41
А на умряла котка как да вадя нож:))
цитирай
38. get - - Не е умряла котка - а ... ?
05.06 21:52
nalia написа:
А на умряла котка как да вадя нож:))


... кастриран, от към родолюбие и морал котарак-потурнак! :))
цитирай
39. germantiger - към мерлин
06.06 03:54
любимия аргумент с удар на морал, че Гет като офицер бил член на бкп... да, този м аргумент звучи много завършено, окончателно и "поучително"

АКО АЗ БЯХ ГЕТ, ЩЯХ ДА ТИ ОТГОВОРЯ ТАКА:

да, аз като български офицер, аз като член на оптвратителната бкп, ИМЕННО ОТВЪТРЕ Я ВИДЯХ, ИМЕННО КАТО ТАКЪВ АЗ ОПОЗНБАХ ЯЗВИТЕ, НЯКОИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ И ВИДЯХ КАК БКП ПОЛЗВА ТОЗИ ИНСТРЕУМЕНТ НЕБЪЛГАРСКИ

АЗ КАТО ОФИЦЕР ИМАМ НАБЛЮДЕНИЯ, КАКВИТО ТИ МЕРЛИН НЯМАШ И ВЪОБЩЕ ЕДВА ЛИ НЯКОЙ В БЛОГА ИМА "не терен", в служба, че и "по служба"

МЕРЛИН, КАКВО ТИ СИ РАБОТИЛ ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ

ГЕТ ЗАЯВИ, ЧЕ БИЛ ОФИЦЕР, ТИ ЧЕСТО ГО СПОМЕНАВАШ, А ТИ МЕРЛИН СИ ИЗПЪЛНЯВАЛ КАКВО?

РАБОТИЛ СИ КАКВО В НРБ?

РУСИЯТА СИ ЗАОБИЧАЛ ЗАЩО?

А ПРО ПО ТИ МЕРЛИНЕ - В ТОЗИ БЛОГ СИ ПОКРАЙ КОМУНИСТИТЕ В БЛОГА, повтарям тези червените, та защо?

ПС

И ВЪПРЕКИ ВСИЧКО МЕРЛИН, ТИ БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ДОПУСНА КОМЕНТАРИТЕ МИ ПОД ДВАТА ТВОИ АНАЛИТИЧНИ ПОСТИНГА ;)

Признавам, че с теб сме провеждали малко или много дискусии с лемент на взаимно уважение - факт и за мен ти си все пак блогър, който заедно с борн и венци в немалка степен уважавам

Преди доста времне питах ЛЕОН - дали той леон е мерлин, т.е. ти - някой в блога ми беше казал, че леон и мерлин са едно и също лице или юзър, наистина не помня коой ми го спомена, не че зачитам анонимността на казалия го

ЛЕОН МИ КАЗА, ЧЕ ТОЙ НЕ Е ТЕБ и аз приемам това

сега обаче питам и теб мерлине? предполагам ти не си леон?
цитирай
40. germantiger - финално
06.06 04:02
и да повторя мерлине ако желаеш да отговориш разбира се, защо това не е моя или наша работа - всеки сам решава дали да споделя лично инфо

та да повторя вкратце питанията ми:

КАКВО ТИ МЕРЛИН СИ РАБОТИЛ ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ?

ЗАЩО В БЛОГ.БГ СИ ЧЕСТО В "ГРУПАТА" НА ЧЕРВЕНИТЕ КОМУНЯГИ "бивши"?

БИЛ ЛИ СИ ЧЛЕН НА БКП/явно не или и АКО НЕ СИ БИЛ - ЗАЩО, А ИСКАЛ ЛИ СИ?

ПОДЧЕРТАНАТА ТИ ЛЮБОВ ИЛИ СИМПАТИИ/повече от това е КЪМ РУСИЯ СА ПЛОД НА?

щото моите към германия са ясни на какво почиват
цитирай
41. nalia - Котарак-потурнак!!! Бил си и поет, Гет:)))
06.06 05:42
get написа:
nalia написа:
А на умряла котка как да вадя нож:))


... кастриран, от към родолюбие и морал котарак-потурнак! :))

цитирай
42. get - @ 39. 40. germantiger - Тигре ... явно не прочете отговора ми относно Партията - до Мърльо69?
06.06 07:25
- Но специално за теб ще поясня за полицай и Партия?

- Бе възприета от ПАРТИЯТА философията че полицая-милиционер по презумпция следва да е и партиен членЬ - инак ставаше нещо от вида: Поп да не е християнин :))!

- Второ: в началото на кариерата си обслужвах по криминална линия квартала в който си отрасъл(вероятно и родил) "Рупи" известен в последствие, като "Чайка".
В голямата си част той се обитаваше от ЕЛИТАРНИ ДРУГАРИ. Така че същите ЕЛИТИ варненски, ГИ ПОЗНАВАХ и в ЧИСТО БИТОВ ПЛАН ... няма да ги коментирам - ЗАЩОТО ИМАМ, ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО ОТВРАТИТЕЛНИ ПРИМЕРИ - които ги дискредитират като морал и хора.
- Трето: Още от младежките ми години ОБСТОЯТЕЛСТВАТА МЕ НАКАРАХА ДА ОСЪЗНАЯ ЧЕ? Имало Е, има и ЩЕ ИМА ВИНАГИ ДВЕ Българии - тази на обикновените хора и на "Тях" ДРУГИТЕ - необикновенните-привилегировани :)) - какво да се прави ГЕН-нетика :)) - привилегиите важаха и за внуците им - мога с примери да подкрепя твърдението си!

... в този дух - мога да продължа с 4-то, 5-то 6-то до безкрай ... защото БЕЗКРАЕН Е НИЗЪТ ОТ ПРИМЕРИТЕ НА ЧОВЕШКАТА ПОКВАРА при ХОРАТА ПОПАДНАЛИ В ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНОТО ПОЛОЖЕНИЕ - да имат и упражняват БЕЗКОНТРОЛНА от народа ВЛАСТ ... то не че и сега е по-различно ... но не е по-различно ЗАЩОТО КОМУНИЗМА И КОМУНИСТИТЕ СА СИ ТУК ... НЕ СА СИ ОТИШЛИ - със "заминаването" обществено икономическите отношения ХАРАКТЕРИЗИРАЩИ ОПРЕДЕЛЕН обществено-икономически строй - както би го формулирал някой български-блогов дървеняк-марксист!? :(((

- и ДА ПРИКЛЮЧА казвайки: бЪЛГАРСКИЯ КОМУНИЗЪМ БЕ възможно НАЙ-ЛОШИЯТ ОТ ПОЗНАТИТЕ ВИДОВЕ КОМУНИЗЪМ - защото ни бе наложен или го заимствахме от Русия ЕДНА ДИВО-АЗИАТСКА ИМПЕРИЯ от което с морално-политически развратен с векове ИМПЕРСКО МИСЛЕЩ ... не народ а быдло - на което му бяха внушили, че строи "светло бъдеще" на целият Свят - виж им социалистическия герб и Конституцията от 1924 год. - които изразяват това - което обяснявам?
- а това ИМПЕРИАЛИЗМА не е само при СССР - това започва още при ЦАРИЗМА с присъщата му доктрина за "Москва и Иерусалим", тоест "Третия Рим" :(((

- това съвсем накратко и - Поздрав!
цитирай
43. get - @ 41. nalia - Котарак-потурнак!!! Бил си и поет, Гет:))) - Тъй, тъй - ако няма рима-удари ма ... Но инак ...
06.06 08:44
nalia написа:
get написа:
nalia написа:
А на умряла котка как да вадя нож:))


... кастриран, от към родолюбие и морал котарак-потурнак! :))



... в областта на стихоплетството съм досущ, като ОПОНЕНТА МИ, барда-Мьрлю69, той и "певеца" на светлото и справедливо социалистическо общество ... тоест, скопен-котарак-потурнак :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: get
Категория: История
Прочетен: 294330
Постинги: 9
Коментари: 552
Гласове: 10459
Архив
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930